.......

Det kommer inga tårar, det kommer inget skrik. Allt finns inom mig. Jag tror jag håller på o gå sönder. Någon lindar is runt mitt hjärta o plockar sönder mig bit för bit inifrån. Jag är snart bara ett skal. Ett skal som ska orka lära sig leva vidare med smärtan.


Kärlek utan krav. Var det din uppgift att visa oss den kärleken Kevin?  Man hinner mkt på 4 veckor om man vill. Du ville och du kunde.



Tacksamhet o glädje, blandas med ilska o sorg. Varför i helvete skulle de drabba oss? Inte bara 1 gång utan 2!
Det finns barn som är oönskade och oälskade, kunde de inte drabba dom ist?  Ist för barn som är älskade o önskade?

Nej livet är riktigt orättvist.


Jag är nervös, inte för min skull. Förstår hur du känner o tänker, jag hade tänkt samma sak. Varit nervös sen du ringde igår.


En vers jag bara skrev.. de kommer då o då..
Nu sitter ni där, högt i det blå, och tittar på oss, och våra sår.
Ni finns inte kvar, men ni finns ändå, för i mammas hjärta ska
alltid Robin och Kevin stå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

för vems skull e du nervös?? supernyffe nu ju...

2009-03-30 @ 22:01:38
Postat av: Anonym

för vems skull e du nervös?? supernyffe nu ju...

2009-03-30 @ 22:01:57
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Christina

Fin vers som du skrivit // Kram Christina <3

2009-03-31 @ 08:26:06
Postat av: Ann-Christine

Vilken fin vers du skrivit :-)

Jag såg även ansiktet på kevin.

Vilken kyrkogård ska dom ligga på?

Kramar i massor.

2009-03-31 @ 09:47:49
URL: http://frogspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0