Vuxenutbildningen.

Idag dimpte det ner ett kuvert från vuxenutbildningen.

Jag öpnnade brevet o läste följande:

Angående din ansökan till vuxenutbildningen

Följande utbildning kommer tyvrr inte att starta:
OMFUN Funktionshinder med eller utan validering.

Japp, de blir ingen skola. Utbildningen startar inte, är väl för lite som sökt in på den eller något.


Ja, så nu blir de o söka jobb =)

som jag säkert kommer få hur lätt som helst i dessa tider =) eller vad tror ni? de e ju gör lätt o skaffa jobb nu. Eller inte.

Jaja de löser sig. Får äta gräs o gå på gatan i värsta fall. haha nej så illa är de inte, bara Michael börjar jobba 100% så småningom så kommer de lösa sig. Har mammapeng till juli, sen kan jag nog knapa ihop de sista dagarna till augusti. Men sen är de slut.

Så inskolning på dagis blir de jag som får ta. Ja hon kommer börja på dagis ändå, de är nyttigt för både henne o mig. 15 timmar i veckan har vi rätt till i alla fall så 3 timmar om dagen eller 5 timmar 3 dagar i veckan. De blir kanoners.


Nu ska jag ut o ringa pappa o tjöta lite.. hej hej

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är ju märkligt, varför söker inte folk till en sådan utbildning, det behövs ju alltid folk. Men du får söka vidare, alltid kommer du in någonstans. Ha det gott // Kram <3

2009-06-25 @ 18:46:56
Postat av: Maria

tråkigt att den inte starta

2009-06-25 @ 18:56:48
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0