Vad jag fått..

Mina söner fick inte stanna kvar, men dom gav mig 3 underbara människor.

Daniel och Jenny, dom fick vi lära känna och det är tack vare Kevin. Det är få människor som verkligen förstår men dom gör det, till o med mer än man tror. Helt underbara!

Vanessa. Hade jag inte varit gravid med tvillingar hade jag aldrig träffat henne. Helt underbar hon med.

Jag måste skriva kommentaren hon skrev på föregående inlägg för de va så fint.

Men älskade du!
Kevin vet att han var älskad. Han vet och kännde att du älskade honnom. Att du ALLTID fanns där för honnom även när han hade det tufft i början.
Tvivla aldrig på att att dina barn känner sig älskade av dig! Men jag förstår hur du tänker jag hadde tänkt lika dant. Men man brukar SOVA på natten!
Du kunnde alldrig ha anat vad som skulle ske.Han verkade ju frisk. Vad skulle du kunnat göra annorlunda? Jag vet att du hadde offrat dig själv om det hade hjälpt, men det gör det inte. Det får dom inte mer tillbaka heller. Det är inte mindre orättvist eller mindre fruktansvärt. Men Nu fick du svar på att DU INTE hadde kunnat gort något annorlunda. Du hadde inte kunnat ändra någonting.

Jag hadde önskat att alla kunnat ändra på nått och fått det ogjort .. men som du sa BVC såg inte heller nått.. dom har ju sett en del barn...

Tänker på dig........ och önskar dig styrkan att även ta dig igenom detta ännu en gång. Med alla plågsamma minnen.
Men du är unik och fantastisk och jag hoppar ner i groppen med dig.. och hämtar upp dig om du stannar för länge tvivla alldrig på det. Och det är ett löfte

kram


Tack för ni finns!!!!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

tack :-D

kram på er

2009-06-21 @ 22:48:41
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: Therese

Kevin somnade in, men han va inte ledsen, han va omgiven med massor av kärlek och omsorg från sin mamma pappa och syster,han va älskad, han va nöjd, belåten och trygg. Vem vill inte dö så? Han kunde inte haft det bättre än han hade det.Synd bara att det måste ske så tidigt...



Robin va givetvis också älskad och efterlängtad, han fick somna in och känna värmen och kärleken från sin mamma in i det sista, jag är övertygad om att han också kände sig älskad och trygg när han somnade in till ljudet av sin mammas hjärta.



Man blir inte stark av sånt här, det har folk fått om bakfoten, det är en jädra skillnad på att vara stark och att lära sig leva med en tung börda. Man blir ju själv knäsvag av bara tanken att nåt sånt skulle kunna hända en själv, så man kan ju inte ens föreställa sig hur det är att vara där, än mindre kalla den människan för stark!



Håll ut gumman kramar i massor

2009-06-22 @ 21:37:22
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0