Regn..

Ja de piss regnar ute just nu!

Men helt klart bättre än stekande sol.

Tänkte åka till graven o vattna idag men de behövs nog inte nu när de regnar.


Jag längtar tills September =) Då L.W´s nya skiva släpps, samt en bok han skrivit. =)

Sen hoppas jag innerligt på en konsert till hösten så man kan få lite glädje i livet!


Om ca 3 veckor får jag besked om jag kommer in på skolan eller inte. Jag sökte in första ansökningsdagen som gick, o så kunde man söka extra platser nu i maj men den stängdes för de va fullt redan! Så de e bara hålla tummarna.

Men jag hoppas inte för mkt, lika bra o ställa in sig på att man inte kommer in för allt annat detta året har bara gått fel så varför skulle de vända o gå bra nu?

Ja så negativt tänker jag om allt nu för tiden.

Varför?

För om jag tänker positivt o de inte blir som de blir så rasar hela min värld.

Jag är en tunt glashus som försöker bygga dit 3 glas fönster för att sedan sätta dit betong väggar igen. Så minsta lilla sten kan krossa mig.

Ja typ så är det iaf. De känns så.

Jag är känsligare än vanligt.
Mer orolig än vanligt.
O mkt mer därtill.


Nu ska jag göra något åt mitt hemska utseende o sen plocka ur o i diskmaskinen så de går o va i köket =P


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0