Kevins obduktionssvar.

Idag fick vi beskedet. Han dog inte av plötslig spädbarnsdöd.

Han dog av en virusinfektion som bröt ut på någon timme som hans immunförsvar inte kunde stå i mot. Utan att visa symtom på att må dåligt. Vilket är ytterst ovanligt, de tyder på att det gick snabbt. Han lungor, hals, lever tarmar allt var smittat med viruset. Vilken virus sort det var vet dom inte. Okänt.


Nu känns de helt sjukt, jag har ett svar. Jag har en anledning till varför? men varför just vi? varför drabbas vi av massa konstiga saker, ovanliga saker. Tvillingtransfusion, o nu okänt virus.


Jag frågade om vi kunnat göra någon skillnad, men de kunde vi inte. Eftersom de angrep han bara pang på så hade vi inte kunnat göra något.

När vi åkt därifrån dök en tanke upp i mitt huvud som fortfarande cirkulerar runt. Tänk om han dog en plågsam död?

Ska försöka ringa läkaren o fråga detta.

Kommentarer
Postat av: Christina

Tack för en trevlig dag, hoppas att resan till Småland har gått bra, hem tog det hela 2,5 timma =( köer och åter köer =(

Skönt att äntligen ha fått veta vad Kevin dog av, men jag tror inte att dog plågsamt, men jag är ingen läkare för att svara, men det är en känlsa bara, tror att det hela gick mycket fort.

Ha en riktigt trevlig midsommar // Kram <3

2009-06-18 @ 17:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0