Hej!

Idag hade jag tänkt gå ut en sväng med Amanda och Bliten medan Michael ändå jobbar, men de går inte. Vagnen ligger i bilen!! Det är alltid när den ligger kvar i bilen man behöver den!


Men men de får gå ändå...


Jaha, de skulle ju bli regn idag, men här skiner solen på o steker yttligare en dag. Hade jag kunnat hade jag skjutit ner solen!

Den är varm och stark.

Den får dig att svettas, bli bländad, bränner dig (om du har otur)!

Sen bara för solen steker på så kommer de getingar,humlor, myror, spindlar, ormar, o annat äckel fram o är där vi är. VIDRIGT!


Nej dom som tycker de är skönt måste vara vä'ldigt kallblodiga om dom  inte svettas som idioter i solen, o dom som tycker det är skönt o svettas har någon typ av skada!

Ja så ser jag på denna vidriga årstid, ge mig 20 minus grader och slask o allt folk klagar på. Är det kallt ute kan jag sätta på mig kläder ;-)

Men när de är så varmt som nu kan man inte ta av sig mer än till naken, o då svettas man ändå. Plus att man inte kan gå runt näck!


Jag har ett busfrö jämte mig så jag får väl gå o underhålla henne lite så hon blir lugn =)

Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

sol sol sol sol sol värme värme värme värme värme :-D :-D :-D



skönt hehehehehehe

kram

2009-06-03 @ 09:47:32
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0