!!

Jag tycker jag straffats tillräckligt i mitt liv.

Men tydligen inte.

Utan det ska hela tiden hållas på.


Folk har fan inget liv idag, det enda dom kan göra är att kritisera andra människor. Och givetvis mig! Varför? jo för dom vet att jag är svag, o då ska dom jävlarna givetvis på mig. Jag är så jävla trött på att jämnt behöva ta skit!!!!!!!



Dra åt helvete med hela jävla högen.

varenda människa som planerar o göra mitt liv surare än det redan är kan fara o flyga så långt in i skiten dom kan!
Och när dom väl är där så kan dom gräva sig 110 meter längre in i skiten till, för det är där jag vill se dom!!!


Kommentarer
Postat av: Vanessa

hej gumman

gud vad du har skrivit mycket!

hoppas lill tjejen är bättre i dag :-)

här e det häcken full så har inte hunnit med nått..

Men jag tänker på er i alla fall.. ( tanken som räknas..)

det är kl 2 på lördag i örgryte gammla kyrka. om ni vill komma.

annars eller oavsett tycker jag att vi träffas i nästa vecka.. jag är med i matchen igen efter onsdag.

bamse kramar från oss till er



2009-06-08 @ 23:54:35
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0