Tvillinggraviditet i bilder..


Testet som visade i juni 2008 att vi skulle få syskon till Amanda, då hade vi ingen aning om att dom var 2.



Vaginalt ultraljud visade dock det. Vecka 7+2 allt är jätte bra..




Rutinultraljud, något är fel. TTTS  (tvillingtransfusions syndrom)


Jag blir skickad till Huddinge och gör en laser operation.





Operationen klar. Tämdes på2,7 liter fostervatten. Överskott.
Ett litet litet plåster med 3 små stygn.


Operationen gick väldigt bra.

Här inne levde mina små pojkar. Där inne dog Robin.


   

Mitt sf mått ;-) Va rätt stor..


Inlagd på östra speciallist förlossning pga av att livmodertappen höllt på o utplånas.






Efter detta vände oturen o allt gick jätte bra, ingen hade kommit så långt som jag som opererast samma år utan fött tidigt. Allt var bra. Kontroller varje vecka..


Den 6 Januari kom dom. Robin död.

Den 7 februari dog Kevin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0