Tankar..

Var dag dyker det upp nya tankar i mitt huvud. Man tänker på hur allt skulle varit, hur många sömnlösa nätter man skulle haft, hur mycket jobb det skulle varit.
 
Hur dom hade utvecklats o vad dom hade kunnat göra nu. Hur dom skulle sett ut, skulle dom varit jätte lik Michael nu som Amanda när hon var liten eller skulle dom varit lika mig.
 
Dom skulle kunna äta smakportioner, vilken sort skulle dom tycka bäst om och vilken skulle dom inte gilla alls?

Vilken klädstorlek skulle dom haft nbu, skulle dom växt ikapp sig eller skulle dom ligga lite under hela tiden?

Vad skulle dom vägt och hur långa skulle dom varit nu?


de är frågor jag aldrig får veta, aldrig!

Jag fick bara se Kevin växa i storlek 56 de va fortfarande lite stort men de gick o ha. När han kom ut hade han 1 body i storlek 44 som passade han.


Jag kommer heller aldrig få höra deras första ord, deras skrik, deras tjaffs, se Amanda bråka med sina små bröder och tvärtom. Nej ingenting.

För dom finns inte kvar här med oss.

O för många finns dom inte alls. Men i våra hjärtan bor de 2 små super fina underbara välskapta pojkar. O där har dom en stor plats som bara är för dom, för jag älskar mina döda barn precis lika mycket som Amanda.

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Förstår att det finns mycket tankar och funderingar.



Det gör väl säkert inte saken bättre när du ser Collin och Christopher:

Men samtidigt så kanske det är lite positivt. du får ju kanske en liten hum om hur det skulle varit. Visst är det säkert mycket mer plågsamt och fruktansvärt.

Men tänker att du kanske kan finna en del av kevin och robbin hos dessa killar, dom är ju trotts allt relativt jämn gammla.

Förstår att det inte läker några sår utan snarare river upp dom.

och det är okej att känna att du hade uppskattat dom mer än mig.. ( jag klagar ju mest på hur kämpigt det är, och det är det ju fördet mästa.. men jag älskar dom ändå) Jag tror att det är fullt lågisk.



jag har stunder när jag kan se på dom och undra om jag hade ångrat någonting. om dom skulle försvunnit i från oss. Och antagligen hade jag ångrat det mesta.. att man inte hunnit njuta mera eller struntat i hur trött man var. eller saknat hur gnällig chris är.

Men tyärr funkar man ju inte så.



Tack vare Kevin och Robin fick jag lära känna en sådan fantastisk människa och mor som du



kram

2009-07-21 @ 13:12:02
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0