oj oj..

Många besök idag!

Men det är positivt, så många som läst min blogg, min historia om vad som hände mina söner får veta att det finns saker som kan hända. Kanske får dom sig en tankeställare o inser hur värdefullt livet är. Kanske tar dom vara på någon minut mer varje dag ist för o inte tänka på hur snabbt livet kan sluta.


Tack Mammamelissa för att du lät mig få några fler människor o lyssna på min berättelse.




 


Klicka på bilden för o få den bli stor o se hur många besökare jag fått idag.





Kommentarer
Postat av: Jossan

Att höra unga mammor gå igenom det du går igenom ger mig tårar. Jag började kolla din blogg för en timme sedan och läst nästan alla dina inlägg. Jag hittade din blogg igenom Melissas blogg. Jag blir berör av din styrka. För mig som är ung och bara tonåring kan ja inte riktig förstå vad du går igenom. Men att läsa både din och Melissas bloggar får ja en större inblick hur svårt och jobbigt det kan vara. Ja kommer aldrig förstå exakt hur ni mår, men era bloggar har gjort så ja förstår lite. På det sättet du skriver förstår man en lite del om vad du gått och går igenom..



Ja vill bara säga att ja beundrar din styrka.. Och så vill ja hälsa till dina änglapojkar och även till din dotter.



Kramar<3

2009-07-15 @ 23:24:58
URL: http://josssan92.blogg.se/
Postat av: Carro

Hejsan!

Hittade din blogg genom Mamma Melissas :)

Kan inte tänka mig hur jobbigt ni måste ha det med saknaden efter era pojkar!

Jag blir så arg på ett sätt, för INGEN förälder i hela världen borde få gå igenom nåt så hemskt som att förlora sitt/sina barn :(

Tycker att du och andra änglamammor gör väldigt rätt i att blogga om eran sorg så alla får sig en tankeställare om hur vanligt det är att barn dör.

Många kramar! /Carro

2009-07-16 @ 00:09:18
URL: http://www.mammatille.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej. Jag läste ditt inlägg hos mamma melissa. När jag läste ditt inlägg så kunde jag inte hålla tårarna borta. Jag kan inte ens föreställa mig hur det skulle kännas om min lilla tjej helt plötsligt dog. Du och alla andra änglamammor är jag så otroligt imponerad av, av hur ni orkar fortsätta livet. Ni är så starka. Jag vill egentligen bara skicka en kram och visa att jag bryr mig. För att säga att jag förstår vad du/ni går igenom skulle jag aldrig falla mig in för jag har ingen aning. Kämpa på.

2009-07-16 @ 01:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0