Helgen!

I fredags styrde bilen ut till Michaels föräldrar på orust där vi grillade fläskfilé och hade de trevligt =)


I lördags körde Michael mig till graven o tog med sig Amanda o åkte o gav Marias katter mat o vatten o så.
Jag planterade blommor vi fick av Christina, och satt där en stund o pillade bort gräs o annat. Sen satt jag o grät i min ensamhet en stund.



I går "söndag" gjorde vi absolute ingenting. Mer än o städa lite "läs, jag städade Michael spelade xbox 360" =)




Här kommer lite bilder...

Hittade en bild på hur Amandas pannkakor får se ut för att hon ska äta dom. Ja man får stå o trycka ur pannkakor ur pepparkaksformar annars äter hon inte ;-) Men vad gör man inte =)



Amandas allergiska reaktion





Sånt får hon dagligen ;-) (nästan) men beror ju på att hon äter de hon inte tål. Men de är ingen fara enligt bvc, förhoppningsvis växer det bort. Hon reagerar på allt som är rött, ketchup,sylt, kryddor, bär,frukt, fast bara om hon får det på huden. Inte annars, så om jag tar en klick ketchup på hennes ben blir hon röd där. Så eftersom hon inte svullnar upp  så är det ingen fara.


Bevis! Blixten kan lugna ner sig! Han har inte damp jämnt!
Ursäkta den svina o stökiga röran!


Nej min blogg för stunden slutar nu. Hej hej

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad fint det blev på graven. Vad Amandas utslag beträffar så byt ketchup märke, kan bero på det, alla barnen inkl. jag själv var superkänslinga mot Heinz ketchup, kör du med en annan ketchup så byt och kolla om det inte blir bättre. Tack för en mycket trevlig fredag kväll // Kram <3

2009-07-06 @ 11:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0