God morgon..

Sitter o dricker dagens första kopp med kaffe nu. Inatt runt 03 tiden bestämde sig vår dotter för att gå upp o släppa in Blixten upp i mammas och pappas säng. Men han åkte ut ganska snabbt och Amanda åkte i sängen, o hon somnade om med en gång nästan.




Amanda har fortfarande lite feber o är fortfarande lös i magen. Men jag tror jag hittat anledningen till varför ;-) Hörntänder 2 st stora baddare.

Men idag hade hon typ ingen feber.. 38,0 de e ju inte så mycket.

Jaja, idag står det i alla fall städning på min lista. Får börja med tvätten. Som är de tråkigaste jag vet...

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Ja städning e einte för kul inte.. vi e på g till kungälv.. skall till baken först sedan huset.

e gubben hemma så kom bort en sväng om ni vill.

vi e nog inte vid huset för en efter 2 . men skicka ett sms i så fall . har pissig täckning

kram på er

2009-07-20 @ 10:09:19
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0