Det kom ett paket...

Till mig och Michael. När vi öppnade det låg där en minnesgåva och en bok..













Tack. Du gjorde mig glad, riktigt glad. Att ett vikt papperark med lite text o en bild på kan betyda så mycket kanske låter konstigt i andras öron men de gör mig så glad att jag nästanb börjar gråta. Det är de finaste man kan få. Tusen kramar till Vanessa!


Igår var Maria Michaels syster här. Hon hade lite presenter o så till oss. Och jag fick en så fin grej.



På den är alla barns namn inristade. Hur fin som helst. Tack tack än en gång. Den gjorde mig riktigt glad med.


Saker som har med Robin och Kevin o göra gör mig glad. Vet ni varför? jo för folk vågar prata o köpa o skriva o ja allt därtill om mina döda barn. Det är något många hellre undviker o prata om.

Vilket i sig är ganska förståligt för dom är rädda. Men ingen är nog lika rädd som vi som mist våra barn.

Nu ska jag snart ge mig ut, ska åka o kolla upp några mystiska prickar på Amanda.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad fint! Ibland kan lite göra mycket!



Ja, vi flyttar till Göteborg :)

2009-07-23 @ 14:02:32
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Förstår inte varför folk är rädda för att säga att du har 3 barn? Eller jag kan förstå att dom kanske inte alltid vågar fråga eller prata.. Men det är väl en självklarhet i mina ögon att du är mamma till 3 barn!

hoppas att boken kan vara till någon nytta fick den rekomenderat till mig av spädbarnsfonden.

tyvärr kunde jag inte sätta in en större summa denna gången men tänkte att 200kr är bättre än inget..



(Om alla kunde göra en sådan liten sak en gång per år... ja då hade det varit en stor grej i stället)



Nu skall vi till ikea :-D

bamse kram så länge

2009-07-23 @ 14:09:28
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/
Postat av: Anette

Jaha, ni bor i gbg, vad kul :) Hojta till om ni vill gå på playdate i höst då. Jag känner ju inte en enda mamma i Göteborg och det skiljer ju bara 2 dagar mellan Nelis och Amanda!

Vi kommer att bo i stan! Men gbg är ju så litet (om man jämför med sthlm :p) så det är ju lätt att flytta på sig där :)

2009-07-23 @ 18:09:21
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Matilda - kampen ur en fobi

Vilka fina vänner!

2009-07-23 @ 19:51:03
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/
Postat av: Anette

Jasså? Hur länge har du bott där?

Redan 1 september ser det ut som om vi kommer ner iallafall :)



Och jo, Nelis bygger och bygger med sitt duplo, övning ger färdighet :p Men det är väl iprincip det han har tålamod med, annars surar han också ihop om han inte lyckas!

2009-07-24 @ 00:21:45
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0