Ambulansen..

Ja idag ska vi få träffa Ambulanspersonalen som kom o körde in Kevin till barnsjukhuset.

Jutta och Philip är oxå med där. Kanske att Philip har lyckats få tag i Dagmar "läkaren jag hade under graviditeten" för o få Robins obduktionsrapport o gå igenom den en gång till med mig. Dagmar ringde upp o drog de snabbt på telefon men jag vill ha en mer grundlig o fråga de jag vill o ja..


Jag har verkligen inte någon lust o blogga. Jag funderar på o lägga ner. Men inte bestämt mig än. Jag skriver inget vettigt ändå längre. jaja får se hur de blir.

Har iaf suttit o garvat som en idiot nu =) Tessan hitta ditten, datten o dojj-dojj.
Ni bara måste in o lyssna. De var vår hobby förr, upp tidigt för o lyssna på radion på morgonen.

http://www.sr.se/barn/dojdoj/dojdoj_ditten_datten.stm

In o lyssna, dom är skit roliga. Iaf om man har sjuk humor som jag =) Tessan har iaf =)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: Christina

Hoppas att du får svar på dina frågor, är det något så hör av dig så kommer jag in och passar Amanda.

Fortsätt du med bloggandet, det hjälper i svåra stunder att få skriva av sig även om det inte blir vettiga saker, men det stärker mer och mer och man kan gå tillbaka och se hur man har mått och känna sig stärkt av det, jag har gjort bloggandet som en slags dagbok och det har stärkt mig rejält, har fått så mycket skit från min kusin så jag har varit totalt nere under vattnet och funderade på om livet var värt att leva, men sedan jag skrivit av mig de senaste åren så har livet blivit bättre. Ett gott råd är att fortsätta. // Ha det gott, många kramar Christina <3

2009-07-01 @ 11:45:19
Postat av: Therese

jag funderar också starkt på att sluta blogga, känns som att det bara blir fel och det är så tråkigt att man ska behöva ha lösenord för att slippa få skit bara för att man har vissa åsikter, jag står ju för vad jag skriver men jag orkar inte att folk ska hålla på att klaga å tjafsa, det är ett fritt land jag får tycka vad jag vill...Så slutar du så slutar jag me!

2009-07-01 @ 18:49:38
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: martina

Dessi, du kan inte sluta blogga =( Jag älskar att läsa din blogg, är en utav de få bloggar som jag läser dagligen..ne du får inte sluta dessi, det blir ju deprimerande för dina fans!!

2009-07-01 @ 23:41:33
URL: http://emmaminah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0