L.W höstturné!

Lars Winnerbäck spelar en höst turné!!!!

*iiiiiiiiiiiiiiii* Skriker o dubbel hoppar av glädje.

Va tvungen o slänga iväg ett sms till Maria Michaels syster som är utomlands att dom släpps för hon e lika galen i han hon med =)


För 1 år sen var vi där och lyssnade på han i slottskogsvallen =)

Då hade jag nyss fått reda på att det var 2 små liv i min mage.

Chockad o oerhört lycklig för att vara en som skulle få tvillingar.

Men inte kunde jag ana att jag skulle förlora båda 2 då.

Nej, man kunde inte ens tänka tanken. För att något skulle hända mig fanns inte, de händer kanske andra men inte mig.

Ja de är oftast så man tänker, men nästa gång kommer jag inte tänka så. Jag vet vad som kan hända. Inte bara det som hänt mig, för det kanske inte händer igen. Men det finns 1000 andra sjukdommar o grejer som kan hända.

Man ser livet med helt andra ögon nu. Man värdesätter varje sekund man får mer. Man är mer försiktig o tar inga risker i onödan. För olyckan kan snabbt vara framme.

Jag har aldrig varit en sådan riktig höns mamma tidigare. Men nu ska ni veta. Ramlar Amanda o slår sig på knät så kan jag bli hysterisk. Jag ser blodbad o död direkt. Jag skyddar henne med mitt eget liv. Jag skulle utsatt mig för det hemskaste o farligaste som finns för o skona min dotter.

Skulle jag kunnat göra de för mina pojkar hade jag gjort det med.





Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kan aldrig förstå HUR du känner, däremot kan jag förstå ATT du känner en oerhörd sorg & smärta efter att ha mist dina två pojkar. Jag är oerhört tacksam varje dag för att jag har alla mina tre tjejer här på jorden.

Kramar<3

2009-07-15 @ 22:30:53
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/
Postat av: marie, liams mamma

Okej, vad hemskt.. kan inte ens tänka mig det! Joo, han var en stor liten kille, fast min son var liten när han föddes, han är fortfarande en ganska liten kille :) Jag vet själv att jag var jätterädd för plötslig spädbarnsdöd när han var liten, jag kunde knappt släppa blicken från honom :) Det kan jag inte riktigt ännu, för ens barn är ju det finaste man har ;D hihi.



Kraam på dig!

2009-07-15 @ 23:05:57
URL: http://maaaji.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken otroligt vacker gravsten ni valt till era änglaprinsar. Blir väldigt gripen och rörd av er historia och det ni upplevt.

Jag har också förlorat flera barn:(

Känner med erkramiz

2009-07-15 @ 23:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0