svullna ögon o massa mjölk..

Ja, vaknade vid 6 av att hela sängen o jag va blöta av bröstmjölk. Nu jäklar har de kommit igång. 140 ml fick jag ut nu i morse, så de lär dom behöva frysa in uppe på Neo nu är han bara äter 5 ml var 6 timma. Får se vad läkaren säger sen efter morgon ronden oxå, han kanske får börja äta mer?

Iaf så måste jag försöka få ner mina svullna ögon lite innan jag ska ge mig ut o ta en morgon ciggarett (väldigt behövligt med nikotin just nu) Sen ska jag försöka duscha o sen blir de upp till Kevin en stund o se hur natten varit.

Sen ska jag åka hem.. Över en halvdag.. O bara ägna all min energi till Amanda, hon lär ju fylla på lite av mina krafter med sin kramar o pussar och sitt underbara skratt. Ska se när Michael o Hanna o Lotta vaknar o så sen så jag vety på ett ungefär när jag ska hem. Michael kommer hit o sitter hos Kevin när jag är iväg. Igår satt han med evin i knärt i över 2 timmar =) Men de är bra, han sover bra då säger dom, i sin säng kommer han ínte till ro utan ligger o grymtar o stonkar. Kanske Michael sover bort halva dagen idag då? Igår somnade han i fotöljen på neo med Kevin på sig.

Nej dags för utgång, ser ut som en sönderpundad pundare runt ögonen så får  väl gå ut på baksidan o ställa mig bland alla missbrukare på behandlinghemmet o psyket ;-) Japp sånt ligger precis vid förlossningen!!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kära du. Vi tänker på er varje minut och hoppas att allt skall gå bra. Vad Amanda beträffar så får du eller Michael väldigt gärna höra av er så tar jag hand om henne om det skulle behövas, hon är lätt att ha och göra med, fick förresten en fin teckning av henne sist när jag passade henne =) skall sätta den över sängen, för den skall sparas =) Tillåt dig nu att sörja för lille Robin och låt allt komma ut, känner du för att skriva till mig "privat" så gör det, du har min mail. Ha det nu så gott och tag hand om er alla // Kram Christina

2009-01-10 @ 15:54:58
Postat av: Anonym

Kära du. Vi tänker på er varje minut och hoppas att allt skall gå bra. Vad Amanda beträffar så får du eller Michael väldigt gärna höra av er så tar jag hand om henne om det skulle behövas, hon är lätt att ha och göra med, fick förresten en fin teckning av henne sist när jag passade henne =) skall sätta den över sängen, för den skall sparas =) Tillåt dig nu att sörja för lille Robin och låt allt komma ut, känner du för att skriva till mig "privat" så gör det, du har min mail. Ha det nu så gott och tag hand om er alla // Kram Christina

2009-01-10 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0