Första Badet...

Idag fick Kevin bada för första gången =) Det gillade han, Amanda hatade de hon gallskrek första gången hon skulle bada ;-)





I morgon flyttar jag ihop med Kevin ;-) Troligtvis på mölndals neo men kan bli östra med. I morgon förmiddag får vi veta vilket. Nu är allt borta, bara sonden kvar. Nu ska han lära sig o äta sina 45 ml på mig så nu får jag flytta till ett familjerum o bo o ha hand om Kevin.

Michael har ringt prästen idag o även ordnat så vi kan åka o kolla ut en gravplats till Robin. Så på tisdag ska de kollas ut och sen kommer prästen hem hit på fetrmiddagen och ska prata om Robins begravning.


Nej nu ska jag pumpa lite sen ut o röka o sen hänga tvätt o sen sova..


Förresten kan ju skriva att min lilla favorit tjej blivit sjuk. =( Öroninflamation så pencillin i 5 dagar.,., Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Tessan

åh va gla jag blir, skönt att allt går åt rätt håll för kevin nu! Såå söt han e, lik både dig å pappa lite ;-) Stackars lille tösen, tur det finns pencillin...

2009-01-16 @ 09:14:09
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0