Blommor..

Idag har jag ringt o beställt blommor till begravningen. Så nu är det fixat!


Idag blev det sovmorogn för min del =) gick upp vid halv elva!

Igår var bvc här o vägde lillpysen, 2595g vägde han igår. Så nu har han gått upp 95 gram om man räknar födelsevikten. Tycker han kan gå upp till 4-5 kg så han får dom där goa hull valkarna =)


Lite bilder igen, blivit generös med de på sista tiden :-)


Kevin igår när han åkte med Michael o handla =)



Amanda igår när jag o hon var hemma själva, vi målade lite med Michaels jobb penna ;-) Den skulle hon måla med!






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det e rätt ta pappas bra jobbpennor! =)

2009-01-27 @ 15:22:14
Postat av: Vanessa

Pappas pennor e alltid de bästa :-D

snart har ni en rultig liten baby björn med goa hull veck att klämma på .. kram vanessa

2009-01-28 @ 09:01:44
Postat av: anne

jag beklagar sorgen!

kram

2009-01-28 @ 12:05:30
URL: http://annoee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0