4 Januari...

Idag.....


Läkarbesöket i fredags gick bra. Tv 1 beräknades väga 2319 gram ligger minus 5% i viktskattning mot vad man ska väga, ligger med huvudet ner, dock inte fixerad än. Tv 2 1737 gram ligger minus 28% i viktskattning mot vad man ska väga,ligger med rumpan ner helt plötsligt, den rackarn har vänt sig. Men de är lugna puckar o föda vaginalt så länge nr 1 ligger med huvudet ner. Flödet var lite sämre på tv 2 dock så ska göra ett nytt ul o flödesmätning på fredag. 


Idag har Maria vart här en sväng, hon, Michael och Amanda gav sig ut på en promenad. Själv kan jag inte följa med, klarar bara gå ett par hundra meter sen gör de något så fruktansvärt ont i bäckenbenet.  Jag stannade iaf hemma o lagade mat under tiden, fick bli lasagne idag. O glass till efterätt ;-)

Sen i Fredags har vi städat som fasiken här hemma =) Amandas rum är klart nu, flyttat ut spjälsängen o henens byrå, målat hennes utdragsäng, möblerat om sorterat ut alla hennes leksaker hon inte leker med och sorterat rätt saker i rätt backar m.m. Nu ska bara hennes matta läggas på o lite mer tavlor ska hängas upp. Och ja just det ska måla hennes tv bänk med så de blir likadant som skåpet o sängen =)

O tvättat har jag gjort massor, hur mycket kläder o alla jäkla julgardiner o dukar m.m =) Massa kläder Amanda växt ur har blivit tvättade. O mer lär de komma när jag går igenom allt.


Nej nu ska jag plocka lite i köket o ta en alvedon, har som mensvärk till o från men de är säkert bara förvärkar, jag ska ju gå till februari har jag bestämt mig för =)
 
Ha de bra.. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0