Varför är ingen vaken?

På dagtid när jag bara vill lägga mig ned och glömma, då ringer telefonerna i ett. Men om nätterna, när jag inte kan sova o bara sitter o deppar ihop i min ensamhet. Då sover hela världen!


Många frågar vad dom ska säga eller göra för mig.

Det finns inget ni kan säga för o få mig o må bättre. De ända ni kan göra är o finnas där för mig och lyssna på mig när jag vill och orkar prata om de. Jag är ingen som pratar ut om hur jag känner utan jag håller de inom mig.

Ska bli så skönt att få åka ner till småland på onsdag o bara få vara med folk man verkligen känner och kan prata med.
Eller de ska bli skönt få träffa pappa, jimmy, mamma, marianne o alla andra jag verkligen kan prata o gråta inför. På torsdag ska jag åka till mamma o bara vara där. Helt själv!

Jag LÄNGTAR verkligen efter att få prata,gråta,skratta och bara vara med MAMMA,JIMMY,PAPPA,MARIANNE och givetvis alla andra. Men mest efter dessa..

Nej jag borde nog gå o försöka sova. Men om de går vet jag inte. Varje gång jag lägger mig i vår säng möts jag av de jag såg när jag vaknade o hittade vår lille pojk livlös i sängen. De kunde väl varit jag som låg där livlös ist??

Det kan ta upp till 1 år innan vi får obduktions svaren på varför Kevin dog. 1 år!!! Fram tills dess kallar dom det plötslig spädbarnsdöd. Vilket obduktionen oxå kan visa att det var, men jag vill ha ett svar så man någon gång kan gå "vidare". eller vidare går jag aldrig, jag kan fylla upp mitt tomrum i hjärtat med hur mycket som helst men Kevin och Robin kommer alltid att finnas där inne.



Himlen har iaf fått dom vackraste änglapojkarna. Sov gott mina små älskade barn.  Så älskade och så saknade. Tårarna rinner, varför är livet så orättvist?









Kommentarer
Postat av: Pillan

Skönt för dig gumman, att du ska få åka HEM! =) Och umgås med dina släktingar det behöver du!! Kram

2009-02-16 @ 14:39:19
URL: http://pillaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0