Utmaning!

OM DIG:

1. Hur mycket är klockan just nu? 11:05
2. Namn? Desideria
3. Vart bor du? Västra Frölunda
4. Hur många barn vill du ha? Räcker med dom 3 jag har!!!!
5. Vill du gifta dig? Nja, kanske...
6. Har du ätit sushi? Nej skulle aldrig få för mig o käka rå fisk heller!
7. Favoritglass? Gammeldags vanilj!
8. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 1 sort
9.
Humör? Olika =)

FYRA GREJOR:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Räknas de när andra blivit jagade o man åkt med???
2. Har du en hund? Nej.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med Kevin i vår dubbelsäng =)
4. Tror du på spöken? Njae

SKULLE:

1. Skulle du vilja vara längre? Nej kortare, är ju längre än Michael =P
2. Skulle du vilja väga mer? Nää ;)
3. Skulle du vilja ha sex nu? nopp..

KAN:

1. Kan du röra på öronen? Neej, men Leif kan :-P
2. Kan du slicka dig på näsan? Haha vem fan slickar sig på näsan då? :-P
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Ja!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja på natten!!!
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja
7. Kan dina vänner lita på dig? Klart dom kan =)
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Nej de gjorde jag som mindre, men de växte igen för jag tog en för tunn nål ;-)
9. Kan du suga? kuk eller sugrör?
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Om MiB är med ja, annars nej!

HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Ja, mamma säger de typ 4 ggr i veckan :-P 
3. Har du någonsin haft sex med någon? Nej, jag blev gravid ändå ;-)
4. Har dina föräldrar ljugit för dig? Japp!
5. Har du varit full den här månaden? Nej, inte druckit sen jag fyllde 20!
6. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Nej!
7. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej
8. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Ja! 4 år äldre är han!!
9. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Nej!
10. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Ja om man nu ska kalla de förhållande!
11. Har du blivit påkommen när du har haft sex? Haha ja!!!!!!
12. Har du haft sex med mer än tre personer? på en o samma gång? nej!!
13. Har du ljugit på någon fråga än då? Nej!


Jag utmanar:

Maria & Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0