Torsdag..

Och idag har jag/vi absolute inte gjort någonting!

Sover på tok för länge på dagarna. 10 varje dag nästan. Och sängdags 02 varje natt. Undra hur min kära sambo ska orka gå upp nu den 16 feb då han börjar jobba igen?! ;-) Får nog bli ändring på de här snart.

I morgon ska vi till BVC igen o väga Kevin o så =P Hoppas han kommit över 3 kilo nu ;-)


Begravningen var fin, och jag försökte dum som jag är hålla igen men när prästen började prata så brast de. O de va nog behövligt. Fast än finns mkt kvar i mig, men någon gång brister det ut det oxå.

Prästen hade skrivit en dikt till mig och Michael. Den handlade om att vi alltid kommer ha 3 barn, varav 2 barn i livet och 1 änglabarn. Och att vi inte skulle låta sorgen ta över utan försöka se de positiva i Amanda och Kevin. O massa annat fint.

Innan begravningen fick vi själva lägga ner Robin i kistan och Michael hjälpte till o klä på han hans egna kläder vi köpt till han. När vi lagt han i kistan la vi ner en nalle, en skallra och en snuttefilt sen fick vi lägga på kistlocket o skruva i skruvarna.


Nu ska jag gå och fortsätta med maten. 


ps. Mina läsare har ökat fruktansvärt mkt sen den 6 januari. Kan alla som läser skriva namn o hur ni hittade hit? Jag är nyfiken :-P



Kommentarer
Postat av: Anonym

fattar inte hur du och din sambo orka med att se er ängla son en gång till... och sedan kunna lägga ner saker till honom.. jag hade inte kunnat det jag hade varit ett vrak.

det är starkt och du säger att du inte har gråtit nog det måste du göra annars växer sorgen ännu mer..även om ni kommer att känna det länge.

2009-02-05 @ 21:07:55
Postat av: Anna

hej!!



jag har komenterat ett tag nu..



Mammanna från familjeliv



Kramar!

2009-02-05 @ 21:41:31
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Anna

jag hittade din sida på familjeliv ..



heter Anna84 där

2009-02-05 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0