Sorg!

En stor fråga jag har är VARFÖR?


Igår morse dog vår älskade son Kevin.

Jag vaknade, o tänkte väcka han o ge han mat, men när jag lyfte upp han såg jag att han inte andades. Fick panik, o sen är allt svart. Men jag hade sprungit in med han på toaletten där Michael mötte mig o började sedan göra HLR på han samtidigt som han ringde SOS!

Tyvärr fick dom inte igång han. Livet är grymt. Särskilt mot oss. I 1 år har de hållt på snart. När ska de ta slut? Eller vad är nästa grej som ska drabba oss? Hade inte Amanda funnits här o behövt mig så hade jag inte funnits kvar. Det är för henne jag lever, fast jag knappt orkar. Men jag måste.

Att komma hem efter man sagt hejdå till sin döda son var tungt. Barnvagn, bärsele, babysittern, alla hans kläder, spjälsängen, hans snuttefilt han nappar ALLT fanns där. Men inte Kevin.. Jag skruvade ner sängen med en gång nästan. alla kläder la jag ner i en säck. Bara snutte filten o hans nappar som finns kvar. Snuttefilten luktar fortfarande han så den luktar jag på när jag kommer in i mina gråt attacker.

Så här sitter jag nu, med mjölkfyllda bröst som värker o gör ont, sorg o ledsamhet till tusen och samtidigt ska vi leva på som vanligt för Amandas skull. De är tufft, jag vet inte hur jag ska orka men man får ta en dag i taget.

Skrev en dikt igår, brukar skriva när jag är ledsen. Tänkte ha den i döds annonsen.

Två vackra änglar kom.
En vände med en gång om.
En stanna kvar, i vilket vi
trodde skulle bli alla våra dar.
Men även han vände om.

Vila i frid mina älskade söner.
Robin född 090106 -  död 090106
Kevin född 090106 - död 090207


Vill passa på o skriva tack till alla som finns här o stöttar oss. Det betyder mkt!


Kommentarer
Postat av: Anders

Beklagar sorgen, tänker på er kram

2009-02-08 @ 20:51:52
Postat av: Anna Gävle

beklagar sorgen

2009-02-08 @ 21:06:31
Postat av: Maria

Vilken fin dikt!

2009-02-08 @ 23:06:58
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Nella

Finner inga ord... Beklagar verkligen sorgen.

Vilken orättvisa, hur mycket ska ni orka med... Tänker på er!!

2009-02-09 @ 09:21:16
Postat av: Helena

Jag beklagar sorgen Dessi. Det finns inte ord för hur fruktansvärt och orättvist det är! Å jag kan inte ens tänka mig ett liv utan min dotter, det går inte veta hur ni känner det, men man kan föreställa sig. Jag lider med er, men hoppas på en ljusning nånstans i de svarta molnen. Som du tidigare skrev i bloggen har ni er fina dotter att tänka på, hon får bli eran räddning. Sen har ni ju varandra med.

Lycka till! Alla våra tankar /Helena, Jim & Angelina

2009-02-09 @ 12:40:39
Postat av: Sanna

Vila i frid fina små änglabarn , Dessi o mikaela vi alla i familjen finns här för er <3

2009-02-09 @ 22:15:04
Postat av: MiB

Tack så mycket Sanna men jag heter Michael :)

2009-02-10 @ 01:19:38
URL: http://mib.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh vännen, jag beklagar sorgen! Jag sitter här med tårar rinnande ner för kinderna =( Så många tankar flyger genom huvudet, är nära BF själv.



Skickar er massa styrke kramar!

2009-02-10 @ 10:57:38
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Vanessa

ville bara skänka er en tanke.. och vetskap om att ni finns i alla våras hjärtan.

2009-02-10 @ 11:19:58
Postat av: Christina

Vilken fin dikt, tänker på er // Kram

2009-02-10 @ 12:18:25
Postat av: himmelsflickan från familjelivstråden

Det bränner bakom ögonen när jag läser det här... Kan inte komma på något att skriva alls... Är så ledsen för er skull!

2009-02-10 @ 12:45:02
Postat av: Sophie

Kände att jag villa lämna en kram till er, jag känner igen just den frågan VARFÖR? Min son lämnade oss för lite över två år sen och fortfarande ekar frågan högt inom mig. Beklagar verkligen kram

2009-02-21 @ 22:54:35
URL: http://sophie8705.blogspot.com
Postat av: Lisa

Livet är inte rättvist. Jag beklagar berklöigen den stora sorg ni bär. Ni fick två vackra pojkar/änglar. Skickar stora varma styrkekramar!

2009-03-14 @ 19:26:45
URL: http://smulan820.blogspot.com
Postat av: Tina

Kom in här av en slump. Och nu sitter man här med tårar i ögonen och kan inte förstå hur det känns. Ni måste vara otroligt starka. Under Leos(min son) första 3-4 månader sprang jag och tittade på honom hela tiden för att se så han andas. Kan komma på mig själv ibland att jag fortfarande gör det (Han är snart 10 månader). Tänkte att jag kunde inte bara stänga ner din sida utan att lämna en STOR kram till er!



Kramar

2009-03-31 @ 13:52:14
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Jenny

blev tipsad av att läsa din blogg..

har läst från start till nu när kevin också dött..

fy säger jag bara.. kan inte förstå hur ni mår, men kan tänka mig hur jag skulle känna å må om min dotter skulle lämna oss..

ni är otroligt starka som orkar gå igenom detta.. å samtidigt ta hand om amanda..

har fällt många tårar nu när jag läst dina inlägg.. å fler kommer det garanterat att falla innan jag läst klart.

ta väl hand om er!!



styrkekramar

2009-06-10 @ 00:28:59
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: jessica

jag blir så rörd av din berättelse om dina fina barn! det är så fruktansvärt orättvist!

här får nu en stor kram av mig även om ni inte känner mig!

2009-07-16 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0