Söndag..

Michael och Amanda är ute på orust. Han skulle ut o hämta lite saker hemma hos sina föräldrar.

Haha.. Den musiken man lyssna på när Kevin låg i magen somnar han till. Volbeat!  Blev hur lugn som helst o decka i vagnen när jag satte på dom =)

Nu ska jag plocka lite o sen göra mig i ordning o sen väcka lillpysen så han får äta lite sen ska vi bege oss till frölunda torg om inget annat kommer i mellan. Måste hitta ett par skor till begravningen. Kan ju inte ha tennis dojjor!!! 

Var inne på GD´s igår o såg om dom hade något men va bara vinter skor så blev bara ett par nya tennis dojjor =) dom bästa som finns, billiga o bra!!!!


Nej ut o ta en cigg medans pysen sover o plinga tess kanske?  = D = D


Hej så länge!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej!
Jag får börja med att beklaga=(
Har läst på din sida här om dina barn.
Jag har precis mist vår flicka =(.
Tänkte om du ville prata. ?
Mvh Lotta!

2012-08-02 @ 20:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0