Kevin 1 månad!

Idag har jag o Kevin gått till bvc. Han vägde 3065 gram o va 49,5 cm lång. Och Idag blir han 1 månad gammal!

Amanda vägde 4020 och var 53,6 cm lång när hon var 1 månad. Lite skillnad på dom 2 ;-) fast Kevin är ju född 6 veckor för tidigt med. 

Efter bvc tanten sagt sitt så fick jag träffa deras kurator som alla tydligen får göra, o hon övertalade mig in i en unga föräldragrupp som startar den 20 februari. Så dit ska vi gå o se vad de är för något :-)


Vi har nyss fikat med semlor, Amanda åt lite o såg hur lycklig som helst ut med 1 hel semla i handen men när hon kom till mandelmassan slängde hon bullen *haha*

Amanda med sin semla..




Kevin i vagnen..



En bild på vagnen vi fick av Emma =) TACK!


Kommentarer
Postat av: Therese

Tänder ett ljus för lille Kevin idag och tänker på er.kram

2009-02-07 @ 12:26:44
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Jelika

Tänker på er! Krama

2009-02-07 @ 18:55:28
URL: http://jelikas.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Beklagar sorgen, livet är verkligen orättvist! =( Tänker på er!! Kramar till er allihopa!!

2009-02-07 @ 20:00:39
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

skall gå till kyrkan på måndag och tända ett ljus för Kevin... tycker att livet är så orättvist,kan inte beskriva i ord för dig,din sambo hur hemskt jag tycker det är... just nu tycker jag inte det finns någon gud... "att det var meningen" det finns ingen mening att ta bort två liv.... jag skänker er en en stor kram... tänker på er...

2009-02-07 @ 22:01:43
Postat av: Maria

Har tänt ett ljus för kevin. Och er! Det är så otroligt ledsamt allt ihop! Många kramar från en ledsen faster!

2009-02-07 @ 22:17:25
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Magnus

Tänker på er för fullt!! saknad sorg oro varför skulle det vara så att båda skulle få åka till himlen redan!? :'(

2009-02-07 @ 23:37:56
Postat av: Pernilla

Tänker på Er och önskar att det hela tragiska försvann och ersattes med lycka och goda saker.



Kram

2009-02-08 @ 00:39:31
URL: http://nymorsaistan.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Jag hadde tänt alla ljus i värden om det kunde lindrat er sorg. och precis som alla andra skriver så finns det inga ord för det ni går igenom just nu.

Men jag som alla andra önskar att allt ert lidande kunde försvinna.

jag önskar att ni på något vis kan hitta ett sätt att hålla ihop tillsammans.. och finna en inre styrka inom er ännu en gång.

jag önskar er all kraft ni kan få

kram

2009-02-08 @ 01:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0