Igår..

Var vi och besökte vår lille son. Han såg så fridfull o på något sett levande ut. Det var ju vår lille kille som låg där, väldigt kall o stel men de var ändå han. Det var väldigt känsloladdat o sitta där, tårarna sprutade o man ville bara vakna upp ur allt man tror är en väldigt låååång mardröm. Men man inser efter ett tag att det är sant. Vi har förlorat han oxå.

Hans operation i lördags (den 7 februari) hade gått bra. O de syns inte så mkt efter den. För er som inte vet så donerade vi Kevins hjärtklaffar till andra barn. Det räddar 2 barns liv. O det räddar även 4 andra föräldrar från o slippa gå igenom de helvete vi gör...

Här sitter vi och håller i vår lille kille en sista gång innan han ska obduceras.

Visst ser de ut som han sover o ska vakna när som helst?

Suck.. Livet är tungt.. Riktigt tungt, iaf för oss....







Idag har vi suttit o valt låtar till begravningen. O jag har även fått kontakt med Jesper o fixat lite. 2 "egna" låtar har vi som ska spelas, samt 2 psalmer o sen ska Michaels lillebror sjunga en sång han skrivit till Kevin ♥. Inledings och avslutnings musik har vi oxå valt. Så på Tisdag eftermiddag kommer prästen (Helena) hit o så ska vi göra upp en plan för hela begravningen.

Tisdag ska vi även åka till stenhuggeriet o införskaffa oss en gravsten till killarna. Vi har även kommit överens om att dom ska ligga i samma urna ist för o ha varsin. Dom har legat intill varann i magen o nu när dom ska ner i jorden kan dom lika gärna ligga lika nära varann. De känns bäst för då har dom varann. Och som MammaMelissa skrev till mig:  Men du skall se att flickorna busar helt tokigt med sina nya änglakompisar nu och visar dem alla de bästa klätterställena, bärställena och de studsigaste molnen!:.)

Ja man hoppas ju att dom finns där uppe någonstans, eller hoppas jag tror dom finns. Och där uppe finns massa underbara människor som tar hand om våra små pojkar. Min mormor t.ex, och Michaels underbara morfar finns där, o jag tror eller jag vet att mina små underbara gossar har dessa underbara människor som ser efter dom.

En bild på blixten får avsluta inlägget, han ska få mat o sen ska han ut o kissas o bajsas ;-) 



 

Kommentarer
Postat av: Therese

va fin han va...kevin alltså...blixten me, hoppas han skänker er lite glädje mitt i all sorg...

2009-02-13 @ 22:04:34
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Vanessa

man kan inte tro det e sant när man ser det.



vilken fin gest att göra det ni gjort för dom andra barnen.. återigen påvisar det vilka fina människor ni är. Tycker det låter fint att dom skall få vara tillsammans i urnan pricis som i era hjärtan. detta e en dag jag tillägnar er och önskar att jag kunde gjort någonting för att lätta era hjärtan.

kram vanessa

2009-02-14 @ 11:35:27
Postat av: himmelsflickan

fruktansvärt fint av er att låta donera!

kramar...

2009-02-14 @ 16:37:13
Postat av: Ingrid S

Ja, det ser precis ut som att Kevin sover. Så rofyllt. Vad fint av er att donera Kevins hjärtklaffar. Hoppas att ni får svar senare, om vad som hände Kevin, så att ni inte behöver ha obesvarade frågor.

Var rädda om varandra!



2009-02-14 @ 18:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0