Hej...

Idag är det kistläggning för Kevin. Detta är absolute sista gången vi ser vår son.. Känns hemskt.. Tur att man har mkt kort. Men man önskar ändå att man hade mer..

Ann-Christine kommer o passar Amanda om en stund, bad henne komma lite tidigare så Amanda hinner bekanta sig lite mer.

Idag kommer Mamma, Jimmy, Hanna och Isabelle hit. Hanna ska hjälpa mig göra smörgåstårtorna tills i morgon. Känns rätt sjukt att man ska bjuda på de, känns som man firar något.. Jaja jag lär inte äta något alls. Men folk är väl hungriga som åkt långt..


Jag är förkyld som fasiken, kom bara pang på igår.. Men de är skit sak samma, jag tänker inte infinna mig som sjuk fören efter begravningen. De är prio 1. Efter den har jag tid.. Eller sjuk kan jag bli men jag tänker inte se mig som sjuk fören allt är klart.

Här kommer skissen på gravstenen...




Tycker den är hemsk.. Hemsk för att ens barns namn inte ska behöva stå på en gravsten. Det gör den hemsk, men visst den är fin. Eller den kommer bli fin..


Så här ser varje middag ut hemma ;-) Ska äta själv, o ja se resultatet för de ;-)

Kommentarer
Postat av: Christina

Det var en mycket vacker gravsten, jag håller med, det är fruktansvärt att se sina barns eller andra barns namn på en gravsten, känner stor sorg när jag läser sådana stenar och vet vad familjen har gått igenom. Tänker på er och hoppas att allt skall gå bra för er alla, Krya på dig <3 // Kram Christina

2009-02-25 @ 09:04:47
Postat av: Anonym

Otroligt vacker gravsten men som du säger man ska inte behöva skriva sina barns namn på den :(

Kram

2009-02-25 @ 09:39:29
URL: http://nymorsaistan.blogg.se/
Postat av: Maria

det kommer bli en jättefin sten! men man vill inte skriva sina barns namn på den :(

2009-02-25 @ 15:34:31
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Ann (anniii på FL)

Mycket hemskt att föräldrar skall behöva se sitt egna barns namn på en sten där deras barn ligger och vila. Jag känner mycket stor sorg med att se den känner mig väldigt besviken över varför skall dom som verkligen kan tag hand om barn lida? Varför skall dom som INTE kan tag hand om barn få det bra? Den frågan ställer jag mig varje dag, kommer att göra det ända tills jag har fått svar vilket jag aldrig kommer att få. Stenen kommer att bli jätte fin. Ni har gjort ett mycket fint fint val av sten. Många styrke kramar Ann och Josefina.

2009-02-25 @ 23:07:16
URL: http://josefinasmamma.blogg.se/
Postat av: Anna

Väldigt fin sten :-) förstår att det känns tungt. Skulle bara vill komma ner och ge er en stor kram.



Vad härlig hon ser ut gofian med alla mat överallt =)



Många Kramar

2009-02-26 @ 08:08:17
URL: http://bhugulliver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0