Att ni....

Ens orkar hålla på. I det tillståndet vi är i. Käfta om att ni inte får komma. Ge er för helvete. Jag orkar inte. Säger vi nej är det helt enkelt nej. Och att vissa tror att Michaels blogg är riktat till en viss person har fel. Det är riktat till ALLA som tjatar om att få komma. Jag har valt de människor jag känner ett stöd i att komma på begravningen samt dom som träffat Kevin. Är det så svårt och förstå det? Man ska fan inte ens få ha en begravning för sin son fören det ska börja bråkas och käftas. Tror ng det är något vi vill bråka om i den sorg vi befinner oss i? Ett jävla fucking ord till om att ni inte får komma så kan hela förebannade bunten jag känner skita i att komma. För jag orkar fan inte tjaffsa med er mer. Ta gärna åt er, det är riktat till dom som gör det. För sjuka idioter som inte kan förstå att bråk och skit snack är det sista vi behöver i en stund som denna. Min blogg blir det lösenord på sen när jag kommer hem för folk som inte kan förstå ska inte in här och läsa heller. Hej då

Kommentarer
Postat av: Therese

jag kan inte förstå att man kan tjaffsa om en sån sak nu? det fattar man väl själv? tråkigt att ni ska behöva utstå såna tråkigheter nu me...hoppas ni haft det bra annars nere i skogen :-) vi kommer upp en dag när allt lagt sig och när ni känner er redo, vi ses alldeles för sällan.Ha det bra, kram

2009-02-20 @ 20:57:46
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Maria

att folk ska hålla på och tjafsa fattar inte att dem inte kan ta ett Nej! blir så ledsen på sånt! speciellt nu!!

2009-02-20 @ 22:44:13
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch vad tråkigt att folk ska hålla på sådär, nej är ju nej =/



*Kramar till er*



PS.Får man fortsätta följa bloggen trotts att du sätter lösen på den?

2009-02-21 @ 07:58:10
URL: http://smuffen.blogg.se/
Postat av: Ingrid S

Folk måste acceptera hur ni vill ha er begravning. Ni har det så svårt nu och för lång tid framöver.

Jag har läst era inlägg och jag hoppas att jag får lösenordet, eftersom jag har tänkt att följa er. Men det avgör du och jag accepterar om du inte vill ge mig det.



Var rädda om varandra!

2009-02-21 @ 22:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0