Dagen före dan före depparedagen!

Nej det är deppardagen idag...



Så mycket tankar idag, försökt tänka på annat men idag har mina små saknade pojkar varit i mina tankar hela dagen.


Hur skulle dom varit nu? vad skulle dom kunna? skulle någon eller båda kunna gå? Skulle dom säga mamma/pappa? Hur skulle dom reagera på tomten? o.s.v


Och så går tankarna oxå på hur orättvist allt är. Alla får syskon till sina barn nu. Amanda har oxå fått syskon, men hon fick döda syskon. Alla andra får levande men inte hon.


Idag har hon pratat mycket om att hon vill ha en bebis. Mamma och Pappa ska köpa en och så ska den ligga i hennes knä och sen ska den upp till himlen igen. Försökt o förklara att inte alla bebisar kommer upp dit, utan många stannar hos mamma/pappa syskon. Precis som hon själv när hon var bebis. Men hon förstod nog inte det riktigt utan pratade vidare om att dom kommer till himlen.


Mindåliga uppdatering beror på att jag skriver ihop en väldigt lång text som jag tänkt pubilecera i bloggen framåt januari månad. men håller på och delar upp den i olika delar annars kommer ingen att orka läsa den. Den handlar om sorg, bemötande m.m...


Jag skulle göra vad som helst för att få hålla mina killar en sista gång.


(bilderna är klickbara)



Avslutar med lite bilder på min livsglädje Amanda från lucia å dagis!









Kommentarer
Postat av: vanessa

Älskade du :-) kram på dig :-)

Förstår att det är jobbigt.



Cheyenne sätter stora klumpar i min hals när hon äter .. en sked för pappa en för mamma en för pappas mormor Maj-britt som är i himlen och tar hand om vårna hund och katt..

och en bamse sked för kevin och robbin som måste orka leka i himlen .. när dom har så roligt med baileys (vår hund)...



Så har inget bra råd att ge dig ang att förklara för ett barn att alla barn försvinner inte.. C frågar då och då om hennes tvillingar skall leka med kevin och robbin. Vad svarar man på det



Kämpa på, ( lätt för mig att säga.. i knowe)

Men det är menat av kärlek. och JAg vet att du tvingar dig till att ta dig upp varje morgon och att varje stund är en kamp. Men du har fått glädjen av att se Amanda växa in till att bli en liten "prins" :-) och kommer att ge dig så mycket mer i framtiden. Förstår att det inte ersätter någon annan.. försöker bara säga att trotts att det e tungt att leva så har du 3 underbara barn och en enastående dotter :-)

kram

2009-12-17 @ 10:16:44
URL: http://familjenmeuller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0