29 augusti 2009

Är ett datum som betyder att jag och Michael har varit tillsammans i 6 hela år!

Det ni, de känns inte som det gått så lång tid men åren tickar på.


Och vi har varit med om de störta utmaningarna ett par kan vara med om. Vi är fortfarande med i utmaningen att förlora barn men än så länge så har vi det faktiskt jävligt bra.


Allt vi varit med om har nog fört oss närmare varandra, även om det inte alltid känns så då Michael tycker si o jag så o jag tycker han är en jävla idiot! Så är det nog faktiskt så, att vi kommit varann närmare.


För jag kan inte tänka mig ett liv utan han, han är den där killen jag alltid letat efter, han har hjälpt mig med o hamna rätt i livet. Han har gett mig ett liv på nytt. Jag hade inte stått här idag utan honom. Finns inte en chans! Jag hade bott i ett getto område med soc bidrag o haft det allmänt dåligt.

Ja, jag tror jag hade slutat så. Jag hade inte haft viljan o stå i mot. Jag hade oxå fallit dit. Men jag klarade mig, tack vare dig Michael.



Tack för att du alltid finns vid min sida.
Tack för att du är du.

Jag älskar dig, mer än du tror. Runt alla planeter, och runt igen.


Kommentarer
Postat av: Therese

naaaw :-D gulligull thihi hoppas det fortsätter så bra!

2009-08-29 @ 16:22:45
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Elin Thor

Kan man inte få se en större bild på er? :) Så man får en uppfattning om hur ni ser ut, tycker man inte ser så bra på den bilden :D

2009-08-30 @ 09:56:39
URL: http://elinthor.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Ja, jag känner likadant med min man... även om vi emellanåt nästan hatar varandra, så skulle vi inte klara oss utan den andre... mannen åkte till jobbet utomlands tidigare idag och det kändes som om en del av en själv åkte... jag behöver honom verkligen! och så kände jag aldrig innan våra barn dog.

2009-08-30 @ 16:28:42
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0