Städa..

Ja jag är uppe mitt i natten o städar, de är städat mkt längre då ;-) När Amanda är vaken dras de fram igen allt man plockar bort men nu hålls de på sin plats. Funderar på om jag ska våga dammsuga men de får nog vänta tills i morgon, annars tror väl grannarna att man är riktigt sjuk i huvudet.


I morgon kommer Cina hit, min syster från värmland =) Det gillar vi, hoppas verkligen att vi kan få upp kontakten o lära känna varann ordentligt. Skulle så gärna vilja träffa Andreaz och Elisabeth oxå,någon gång sker de säkert!


Idag har (läs igår fredag) Michael varit borta halva dagen, lunchat med Fredrik o sen vart på jobbet o hälsat på en sväng, så jag o Amanda har målat hästar, dom blev hur fula som helst men hon blev iaf nöjd =) ( det va jag som målade hästen)

Ja så var de med de, nej forsätta städa lite till, sen sitta o stirra in i bokhyllan o gråta för mig själv o sen ska jag försöka sova.  

Ska försöka hinna svara på Vanessas mail oxå, gör jag inte de så skicka ett sms o påminn mig Vanessa. Men nästa vecka kan jag den 20-21-22, den 23 ska vi köpa blommor m.m till urn ner sättningen som är den 24..


Ja dom hittade urnan, det var en vikarie som suttit där dagen innan som missupfattat allt o läst fel, så allt är fixat bara att Michael ska begära en gravöppning för att jag ska få begrava mina barn i hans grav.

Ja visst lät de sjukt? Kevin o Robin är inte Michaels barn, inte på papper. Där finns bara 1 förälder. Och det är jag.
Fast Robin finns inte registrerad hos skatteverket, så jag måste ansöka om att få han registrerad och sen ansöka om att Michael ska få bli pappa på papper. Massa papper o fylla i. Hur krångligt som helst! nej städa,gråta o sova!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att urnan kommit till rätta =)

Men vilken prosedur för att få lägga ner pojkarna.. Vilket samhälle vi lever i där det är en massa papper osv för att allt ska fungera.



Många kramar!!

2009-04-18 @ 15:15:50
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Vanessa

vilken lättnad att urnan är återfunnen!

att man överhuvudtaget skall behöva hålla på med sådannt pappers arbete är under all kritik. Det kan väl ändå inte vara gjordens undergång kan man ju tycka.. Anser attde som är ansvariga för bortslarvadet av urnan därimot kanske skulle behöva strängare pappers rutiner på sin arbetslpats...



Nästa gång du är städ sugen så säg till så kan du få nycklarna hem till mig :-D här finns det alltid nått att städa :-D



kram

2009-04-19 @ 23:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0