Måndag..

Ja då va de måndag igen, nu i veckan ska vi nog träffa Philip igen. O säkert Jutta oxå =) (Philip är läkaren som tog hand om Kevin o nu oss)



Tänkte passa på o skriva lite medans jag kan. Amanda sitter o äter frukost i soffan o tittar på tv, Michael sover fortfarande o hunden sket o pissa på golvet för han hörde att vi gick upp ;-)


Har kommit på varför inte min mobil fungerar iaf så klagomål ska in om de inte fixas idag!!!!!!

Idag händer inte så mkt, ska försöka plocka o städa lite, fast de brukar bli stökigt igen på någon sekund med en dotter som heter Amanda i familjen ;-) Är de någon som vill ha de stökigt så har ni en unge o låna här!


*skämtar bara* min lilla prinsessa är bara till låns ibland ;-) längsta stunden var i lördags tror jag nog, eller Farmor passade Amanda en dag från tidig morgon till kväll, de va nog längst ;-)

Igår var vi hemma hos Akki med 2 fulla kartonger med kläder från Amanda. Hoppas de va nåt du ville ha iaf ;-) Fast du/ni är inte så kräsna så de mesta går nog bra :-) Fikade lite där o så o sen åkte vi hem o maria följde med upp en liten stund sen har de inte hänt så mkt mer.

Nu ska jag busa med mitt busfrö lite!


Buss o Kran som Michael brukar säga!




Kommentarer
Postat av: Akki

Det fanns massor som var fint :)

Tack så mycket =)

2009-04-06 @ 11:01:05
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Christina

Jag kan låna henne en dag så ni får lugn och ro, en härlig busunge. Härligt att höra att kläderna kommer till pass hos Nathalie, dom växer ju så fort ur kläderna, hinner inte slita ut dom och att slänga kläder är inte så roligt. Ha det gott // Kram <3

2009-04-06 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0