Lördag..

Fick en rejäl sovmorgon idag =) Tack älskling...


Runt 14 tiden kom Christina (svärmor) och hämtade mig, o bilen åkte till borås. Där har vi spenderat massvis med timmar med att shoppa.


Var skönt o komma ifrån o få äta i lugn o ro och kunna gå i affärer utan att behöva stressa!

Gjorde några små fynd.

Hittade 2 par skor till Amanda för 103,50 ;-) som hittat.





Ja killsandaler blev de ;-) Men skit sak samma, svarta o gråa vad spelar det för roll ;-)







Dessa små söta sakerna hittade jag inne i en butik, dessa ska sitta på graven. En på vardera sida.

Till sist vill jag tacka Christina för en rolig o trevlig dag. Det var skönt o komma i från lite, skingra tankarna o ha annat o tänka på. Få äta i lugn o ro utan att behöva stressa, vet faktiskt inte när jag senast gjorde det. TACK!

Och tack för denna fina present!

(dålig bild tar ny bättre i morgon!)


Och tack för det fina kortet!!!



Står:

Tänker på dig

Ibland kan livet vara svårt att förstå,
alla har rätt att tänka så.
Men jag hoppas du känner,
att jag på dig tänker,
kanske lite värme
min tanke dig skänker.

Och inuti kortet:

Hoppas du haft en bra dag.
Det var mycket trevligt att få rå om dig en hel eftermiddag.

Tack för en mycket fin dag. Kram Christina!

Och Christina, jag har haft en bra dag. En super bra dag, eller rättare sagt en skit härlig rolig o underbar dag!

Slänger in det fina kortet från Vanessa här...



I morgon ska vi hem till Daniel och Jenny, Michael ska få bilen fixad o så. Sen ska vi grilla. Ska bli trevligt.

Nej sängen kallar.. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Christina

Kram <3

2009-04-26 @ 11:36:41
URL: http://christinaleinsdorff.se
Postat av: Vanessa

vilka fina pojk figurer

kram

2009-04-27 @ 03:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0