grilla...

Ja idag ska vi grilla för första gången i år. Eller Michael ska ;-) det är bara han som kan de här, o köttfärssås..

På sommaren är de oftast karlarna som lagar mat ;-) Resten av året kärringarna..





Ska bli mums =)


Michael är o köper mat o så ska han köpa blommor tills i morgon oxå.


Förresten jag skickade för ett tag sen in orginal betyg till vuxenutbildningen o fick i måndags tillbaka pappret där hon skrev att hon tagit kopia på de. Och idag får jag ett brev hem om att dom snarast måste ha in betygskopior för att kunna behandla min ansökan? tröga eller vad!!!


Nej nu ska jag busa med prinsessan!!!

Kommentarer
Postat av: Christina

Vad gott det låter med grillat =) Vad skall det bli för något? Känner doften ända hit =)

Krama busfian från oss // Kram Christina <3

2009-04-23 @ 15:26:42
URL: http://christinabengtsson.blogg.se/
Postat av: anne

mmm vad gott med grillat!

2009-04-24 @ 12:10:34
URL: http://annoee.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0