fredagen den 24/4

Kommer vi sätta ner våra små mirakel i jorden.

Ska bli skönt o ha ett ställe o gå till. bara åka dit o sätta sig, sitta där i flera timmar, ibland bara några minuter.

Vi måste bege oss till Chilli någon dag o handla stenar till graven, för på lördag förmiddag vill jag göra i ordning där ordentligt, med stenar,blommor, lyktor m.m. Min moster Marita har iaf köpt 2 nakna ängla pojkar i porslin som håller en boll i handen där man kan sätta ett ljus som hon ska måla till oss, dom ska jag sätta på en vägg hylla i vardagsrummet.

Ja där ska dom få en egen minnes hylla, just nu är den på en hylla i vitrinskåpet men jag ska ha en helt egen plats till alla minnen, som bara är deras.

Denna låten är Robins.. Spelades på hans begravning, vet att många tycker det är ett dåligt låt val. Men jag ser/hör låten på ett annat sätt en vad ni gör. T.ex. Jag såg att nya stjärnor föds (tänkte på att Kevin levde vidare o fanns kvar)



Våra Mirakel - Jesper Sjölander

Speciellt gjord till våra små killar, är Jesper evigt tacksam för denna låtDenna låten spelades på Kevins begravning.




Dessa låtar är Robin och Kevin. Jag tänker på dom så fort jag hör dessa. Och de är de enda som spelas.


Här kommer den fina sången Michaels lillebror skrivit o sjöng på Kevins bagravning.
(Har bara texten) Hoppas de är okej Magnus!

Du fanns här i en månad, sen ropar din bror efter dig.
Du vände dig om och svara:
Jag kommer snart till dig.
Nu saknar vi dig så mycket att vi gråter efter dig.
Du var så söt lille Kevin.
Denna sången är speciellt för dig.

Nej nu får jag sluta skriva, tårarna forsar ner.

Kommentarer
Postat av: Jenni

Vilka otroligt vackra bildspel du gjort på era fina pojkar! Och musiken är fantastisk!!

Tårarna rinner på mig med.

Ta hand om er!

/ Jenni (Daniels syster, Leons Faster).

2009-04-20 @ 09:24:58
Postat av: Anna

Väldigt bra låtval tycker jag..

Själv har jag Shileys jag fick låna en ängel till min systerson, den spelar jag varje kväll och gråter en skvätt.. Men varje tårn stärker och gör att jag klarar nästa dag bättre.



Många Kramar

2009-04-20 @ 10:21:01
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Vanessa

vafd fint du gjort!

sitter här och läser fast jag borde städa.. vert inte riktigt vad jag skall känna men ledsen blir jag.. vill säga att livet är orättvist.. men jag kanm inte då jag inte önskar att en ända människa skall behöva uppleva detta.



kram

2009-04-20 @ 11:06:26
Postat av: Sandra

Nä, fy! Mina tårar rinner ner för min kind när jag ser dina fina filmer! En förälder ska aldrig behöva begrava sitt barn! så hemskt! Men du och din man verkar vara väldigt fina och starka människor som har er lilla dotter kvar och ta hand om! All cred åt er! Tack för din fina kommentar... Den här bloggen kommer jag absolut att följa...



Ha det så bra!

Kram Sandra

2009-04-20 @ 17:00:24
URL: http://readmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0