Bilder...

Lite svårt o se, taget med mobil telefoner.

Vi fick (eller rättare sagt Kevin och Robin fick) förresten en blomma till som nån "snott" det var från Meeri, Maria och Vanessa.

På kortet står det.

Vi himlens port står tofflor på rad. När barfota änglar går molnpromenad.
I herrens sal är väggarna blå, där leke vår herre tittut med de små.

Tack till alla som lämnade blommor, det värmde jätte mkt.





Fråga Michael hur bilden är tagen, allt ser väldigt snett ut ;-)







Så blev de. Nu ska jag bara leta efetr 2 halvstora änglar o sätta på vardera sida.


När vi fixat killarnas grav åkte vi till Michaels farmor och farfars grav o rensade massa ogärs o gjorde fint och satte en blomma ;-)



Dagen idag har varit bra trots allt. Det känns väldigt skönt att ha fått satt ner dom, nu finns dom där. Nu har vi en plats o gå till. Även om de känns väldigt fel o gå dit, det är inte meningen dom ska ligga där, dom ska vara här, här hos oss.


Ikväll kom Maria hit och passade Amanda medan vi var på graven och sen hjälpte Michael henne med bilen.. Eller han gör fortfarande ;-)


I morgon ska jag ut med Christina ( Michaels mamma) fråga mig inte vart för jag har  inte en susning.. men bra nyfiken det är jag allt!

De va allt jag hade i huvudet just nu...

Hej hej!

Mina små änglar..





Kommentarer
Postat av: Anna

Så underbart vackra dina pojkar..

Många kramar

2009-04-24 @ 23:49:30
URL: http://bhugulliver.blogspot.com
Postat av: Ann-Christine

Vad fint det blev :) Kram

2009-04-25 @ 08:53:26
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Vanessa

det blev jätte fint :-D

hoppas du får en ok dag i dag hehehe



jag skall tänka på dig.. kram

2009-04-25 @ 10:34:26
Postat av: Vanessa

det blev jätte fint :-D

hoppas du får en ok dag i dag hehehe



jag skall tänka på dig.. kram

2009-04-25 @ 10:34:32
Postat av: B

Om man vill skänka pengar till fonden så behövs er adress.. så den skulle vara välbehövlig nu :)

2009-04-25 @ 11:09:50
Postat av: Magnus

Va fin den blev!! :)

2009-04-25 @ 16:10:46
URL: http://magnusbengtsson.blogg.se/
Postat av: Vanessa

hoppas du fått en trevlig kväll

kram

2009-04-25 @ 23:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0