Baka...

Ja ikväll ska det bakas mer.. Jordgubbsmuffins o sockerkakor o kanske kladdmuffins. Beror på vad jag orkar. =P

Jag städade i vardags rummet innan o de syns verkligen inte längre, så ska väl försöka plocka upp igen..

Just nu spelas de musik för fullt =) lasse skrålar ut helt ljuvligt här hemma, Michael är iväg med Amanda så man får passa på o dra upp musiken då =)


Ååå jag vill gå o kolla på Lasse i sommar med men han spelar inget.. =( bara i hultsfred, men dit tänker jag då inte åka..



Nej nu ska en sleten jag gå o plocka..




Sletna, trötta, sorgsna, ångestfulla, Dessi på bild!

Kommentarer
Postat av: Jelika

Tycker du är jätte fint på bilden trots att du känner dig som du gör!

Kram

2009-04-28 @ 19:08:14
Postat av: Ann-Christine

Jag tycker att den bilden blev bra på dig :)

Trotts att du känner dig nere.

Kramis

2009-04-28 @ 19:50:14
URL: http://frogspace.blogg.se/
Postat av: Pernilla

En bild på världens sötaste:)

2009-04-28 @ 20:34:00
URL: http://pillaaaan.blogg.se/
Postat av: Christina

Bilden är ju bra, trots att du känner dig nere.

Hur har det gått med tårtorna och övrigt bakverk?

Kram <3

2009-04-28 @ 21:48:16
Postat av: Vanessa

du är lika gulig som alltid trotts dina känslor :-D

kram

2009-04-29 @ 10:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0