Hur mycket ska man ta?

Hur mycket ska man behöva ta. Idag ringde läkaren angående transport m.m

Jag ska vara i Huddinge kl 11.30 på måndag, 06.00 går tåget ifrån centralstationen.I Huddinge ska jag sen få göra ett ultraljud, det ultraljudet ska se om jag KAN göra denna laser operationen eller inte, går detta inte så ber dom mig avsluta denna graviditet.
 
Det menas att jag kommer få föda fram 2 döda barn o sen ha dom hos mig några timmar sen är dom borta =(Hur ska jag klara av det om det skulle hända?????

Jag försöker tänka positivt som alla säger men tänk om det hemska skulle hända? Då kommer jag bara bli riktigt besviken o må ännu sämre, så jag ställer in mig på att det värsta och hoppas på det bästa! Är jag dum som gör det?

Jag kommer få åka själv upp till Huddinge, om jag kan göra operationen kommer jag få göra den samma dag o om de uppstår någon komplikation (kan hända att man får: sammandragningar, blödningar eller att fostervatten läcker) så kommer jag få stanna 1-3 dagar kanske mer. Så Jag låter Michael vara hemma med Amanda.Inte för mitt bästa, för det är det absolute inte. hade jag tänkt på mitt bästa så hade jag mer än något annat velat ha med han som ett stöd. För han är mitt enda stöd!! 

Amanda har aldrig vart utan mamma o pappa en hel natt så o lämna henne flera nätter o dagar i rad känns inte rätt!!


Amandas bästa går först!

Hade inte Amanda funnits så hade jag deppat ihop totalt, går inte vara ledsen när Amanda är i närheten. Hon får en alltid på bra humör, ett leende från henne gör hela dagen! Vad skulle jag gjort utan henne? Tur att hon finns!!!


Nej rabarberpaj med vaniljsås kallar nu säger min mage =)


Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Therese

Du är den starkaste människan jag vet, det beundrar jag dig för!Håller tummarna för att allt ska gå bra! Tusen kramar..

2008-09-19 @ 09:46:57
URL: http://thelanderspangberg.blogg.se/
Postat av: Kristin

Jag hoppas VERKLIGEN att allt är bra!! Styrkekramar

2008-09-19 @ 20:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0