Hej hej..

Ligger i sängen på rum 16. Min rums kamrat ligger och snarkar på andra sidan av rummet. Och jag ligger vaken och tänkte jag kunde ta och skriva om hur operationen gick igår. Fick dropp, antibiotika, och 2 piller upp i rumpan, och kateter. Sen rullades jag in på operation. Väl där fick jag sätta mig på operationsbordet och luta mig framåt. Fick bedövning i ryggen. Gjorde PISSIGT ont Sen var jag som förlamad från revbenens slut till tårna. Men va så nervös och frös som fan så jag börja skaka så dom gav mig någon lugnande spruta o övervakade mig med blodtryck var 3 min och EKG, och så syrgas. Jag somnade till men vaknade precis när han var klar. Läkaren sa att allt gick bättre än förväntat och att dom tappat ut 2,7 liter fostervatten. Inte undra på jag kände mig så stor. Sen brukar det ta 4 timmar innan bedövningen släpper men jag kunde röra på benen redan efter 1. Sen brukar man få sammandragningar men än så länge har jag kunde sluppit det. Idag kommer svaret på hur allt gått. Ska upp o göra ultraljud sen.Bye

Kommentarer
Postat av: Monica (Alice mamma)

Håller tummarna för att allt går bra

2008-09-24 @ 08:51:10
Postat av: Maria

Hoppas det bästa! Håller tummarna!

2008-09-24 @ 09:06:29
URL: http://byggmaria.blogg.se/
Postat av: Anonym

shit, inte hört av dig idag, OROLIG!!!

Men vill inte ringa och störa ifall du vill va ifred..

2008-09-24 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0