Ultraljud..

Idag blir de ultraljud igen. 15.30 idag så Michael slipper ta ledig flera timmar idag =)

Dom har banne mig börjat kicka på bestämda tider därinne nu, strax efter 21 på kvällarna sätter dom igång som 2 galningar ;-) både uppe o nere o i sidan är dom på samma gång =)

Men de är mysigt o känna dom =)


I morse vaknade jag av att jag hade fruktansvärt ont i mitt finger, inte sovit med mina skenor på några dagar nu måste göra de i natt iaf...Är så äckligt när hela handen o 4 fingertopppar sover o de värker i hela handen o armen o man kan inget göra.

Måste ringa Ellos idag o se hur stor min köpgrens där är. Om de är 6000 som jag tror eller inte..

*ja de ska shoppas julsaker o klappar till Amanda o kläder till dom vilda i magen ;-) *


Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe o försöka få tag i Emma ;-)


Förresten, ser ni att min blogg ändrats? De kommer mer ändringar, Maria grejjar med den =)

Tack Maria..


:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0