Lista..

När fick du reda på att du var gravid? 23 augusti 2006 med Amanda ;-)
Hur gammal var du? 18 år, men skulle fylla 19 när hon beräknades komma
Hade du mycket halsbränna? Haha japp, om jag hade.. O särskilt när nojjan på bananer fanns där. *ett tips, ät inte banan när du har halsbränna*
Spydde du mycket? Spydde ingenting med henne =) Mådde hur bra som helst..
Hade du mycket foglossning? Ja de kan man säga...
Har du fått bristningar? Japp
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Flicka va första känslan men alla envisades med o säga pojk ;-) Men de va en tjej..
Gick du över tiden? Nix!
Födde du för tidigt? Ja, hon var beräknad att komma den 4 maj men kom den 1 maj =)
Hur var förlossningen? Kan skapa ett inlägg med en förlossningsberättelse här sen
Blev du sydd? Ja 2 stygn på samma ställe ett inre ett yttre  ;-)
Dragen med sugklocka? Nej det vägrade jag, dom va på g men jag fick ut henne ändå =)
Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, Michael, en läkare, en barnmorska och sen kom en undersköterska
Hade du någon nära med dig? Ja Michael, hade inte klarat de utan han :-)
Vilket BB födde du på? Mölndal
Hur stor var bebisen? 47cm lång och 3410 gram
Vad fick den heta? Amanda Lilly Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0