Igår...

Var vi ute på orust.. =)

Först hos Michaels föräldrar sen åkte vi till Ann-Chatrine och Carl-Gustav, o där satt vi i timmar... ;-) Som vanligt!


Igår va de förresten 1 år sen vi förlovade oss, inte för de e någon stor nyhet då men ändå ;-)


Måste ringa försäkringskassan så fort min dotter somnat, måste ha hjälp o fylla i min sjukskrivnings blankett jag fick. Är så arg på dom, har anmält f-penning fram till februari men dom har tagit bort allt jag anmält för jag varit sjukskriven men dom ska fan få betala dom här 2 veckorna som inte vart anmälda ändå för annars hade dom kunnat skicka ut papprena i tid!!!


Så nu har jag avreagerat mig på FÖRSENINGSkassan!!





Trött på kvällen, dricker välling o kolla på teletubbies. O givetvis måste hon ha sitt täcke o kudde ;-)




Ganstern på morgonen ;-)

kolla på golvet, massa saker som dras fram om och om igen hur ofta man än plockar bort sakerna så är dom tillbaka efetr 2 min igen ;-)

Nu ska jag plocka igen!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja kan börjar när du vill :D

2008-10-20 @ 18:04:31
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0