Tisdag...

Väntar på att kaffet ska rinna ner så tänkte jag kunde slänga in några rader i bloggen under tiden ;-)  Idag ska jag ringa sjukresor o kolla när jag får tillbaka pengarna. Gått över 1 månad nu! Sen måste jag ringa försäkringskassan o kolla fall dom fått in alla papper eller inte. Eller förSENINGSkassan heter det nu mera i den här familjen.

I helgen blir de iaf att åka till småland, om allt är bra hos läkaren på torsdag vill säga. Sen vet jag inte om jag vågar åka mer..


Tur att Amanda har sin farmor ;-) Hon sydde ett täcke till Amanda till spjälsängen när hon va nyfödd, o tro inte att ungen ska sova med något annat täcke än just de!! De är hennes, o Christina (Amandas Farmor) är snäll o syr ett större. Det uppskattas av oss alla :-)


Nej Sjukresor ska ringas kaffe ska hällas upp, blev ett hopp inlägg.. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0