Läkarbesök..

God morgon..


Eller kanske inte är morgon längre men ändå ;-)

Sitter o lyssnar på min kära dotter nu, hon har en skål o en slev som hon vispar runt i o grejjar. Sen tar hon sleven o sträcker fram mot katten o säger vassegoo. *haha* de är de sötaste hon säger nu, säger man inte varsågod till henne så skriker hon vassegoo tills man säger varsågod eller tack!


Idag fick jag väcka Michael 06.38.. Tog ett tag innan han vakna till liv trots att jag sparka på han o skrek att han skulle nog gå upp nu.. O upp kom han fort nör han såg va klockan va. Men han hann i tid iaf =) Jag o Amanda sov vidare till 7.30 =)

Idag ska vi på läkarbesäk igen, ultraljud o sånt.. Sens ka vi hämta Michaels cykel, vi sket i o handla igår. Vi kom på att om vi ska åka till småland i helgen är de böättre o handla efter de... ;-)

Nej nu börjar mitt huvud bulta, dags o sätta på kaffe.




 Tagit slutet av november 2007..





tagen för någon dag sen :-)





Ser ni vad Amanda växt på ca 1 år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0