Huvudvärk..

Vaknade med sprängande huvudvärk idag =( Får hoppas de försvinner när Amanda ska sova, ska lägga mig då oxå.

Fick komma hem i lördags kväll igen efter jag skrev ut mig själv. Ni hade inte heller pallat ligga i de rummet *tro mig*
Men tappen hade stängt sig till 2,6 så de va ok o åka hem om jag tog de lugnt, o tar de mer lugnt hemma än på sjukhuset ;-)

delade rum med en somalie (inget ont mot dom, hade de vart en svensk som betett sig lika äckligt så hade jag tyckt lika illa om den)

Hon snöt sig i handen o tog o klenade av de på sin stora tygbit till klänning. När man delar rum har man bara ett skynke för sin säng, Där bakom bytte hon blodiga bindor o gick förbi MIG med dom o de droppade på golvet när hon skulle slänga dom o de blodet gned hon ut med sin inne sko :-O Sen va hela toaletten svart! aldrig sett en hel svart toalett innan, iaf så ska man ta ytdisinifikation på innan man använder o efter man använt för sin egen säkerhet. Men när jag tar massa sprit o sprutar på ringen o ska torka med papper så blir hela pappret illrött!!!!! Jag gick inte på den toaletten, gick ner till huvudingången o tog besökstoaletterna, Fredag natt klockan 02.11 slutade hon prata i telefon, inte kul o ligga o höra på shalalabalahahahaldhadjalsdja i skrik ton o försöka sova! nej vissa människor är riktiga svin!!!!!

Igår va jag på läkarundersökning igen, o gissa vem jag fick? DAGMAR! Hon hade sett att jag legat inne o skyndat sig ner så hon kunde ta mig =) Bättre läkare finns nog fan inte ;-) Inte vad jag träffat på innan iaf =)

Fick iaf lägga mig i den populära gynstolen så förde hon in dom där silver särar sakerna o sa den ser ut o vara ca 30 mm nu tappen. (Ehh ok tänkte jag, alla har fått mäta den med ett VUL o du säger efter va ögonmåttet tror) Men så mätte hon med VUL för o va säker, den va 3,2 mm nu. ;-) Sen gjorde hon ett ultraljud o flödesmätningar, o under helgen har dom bytt plats där inne dom små liven ;-) Nu ligger tvilling 1 på vänster sidan och tvilling 2 på högersidan ;-)

Ska tillbaka på onsdag o torsdag. På onsdag är det barnmorskan som gäller, ska köra ett CTG, o ta massa prover m.m. O på torsdag är de ultraljud igen =) 


Nej dags o gosa emd lilltjejen lite..


hej då



Bjussar på en magbild då ;)


Kommentarer
Postat av: Monica (Alice mamma)

Awe, va fint när magen börjar växa :) Skönt att allt givk bra för dig i helgen. Ha en bra dag!

2008-11-04 @ 11:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0