Hej!

Idag är de barnmorskan som gäller. CTG ska göras 30 min, o prover o massa annat.. Blir nog en 2 timmar där skulle jag tippa på... Michael kommer o hämtar oss om ca 4 timmar. Sen i morgon ska vi tillbaka dit igen, fast till läkaren.. De är mkt spring där nu men de är ju för tvillingarnas bästa.. Måste lämna tillbaka julgranen till ellos som ligger i bilen, beställde en för 329 kr o hitta en för 95 kr när jag väl fått den andra, o denna va grön den för 95 kr den andra var svart. ;-)


I natt har jag väckt Mchael flera ggr, har ju mina skenor på o är helt handikappad med dom på o sovande fingertoppar och Amanda låg mellan oss o hon låg helt intryckt i mig ja jag vet inte hur många ggr så fick sparka till han så han kunde lyfta upp henne på hennes kudde ;-)

Nej nu har jag en bajs blöja att ta hand om. Hörs sen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0