haha =)

Min söta sambo är riktigt söt o rolig ibland =)


Amanda sover o jag tänkte jag kunde sätta mig här o skriva i bloggen lite o dricka upp min kopp med kaffe. O som vanligt är Lars Winnerbäck på när jag ska blogga =) Annars går de inte..


Läste Anettes blogg i morse o när hon skrev att henens son skulle till läkaren så kom jag o tänka på BVC, hmm undra vilken tid de va. Gick o kolla 9.10 idag! Jag såg det klockan 9.35 ;-) Michael är i Uddevalla och jobbar så va ju bara o glömma, fick ringa och avboka besöket. Dom skulle skicka ut en ny tid då¨läkaren va där så hon kan få sin vaccination.

Snart är det dags för ultraljud över hennes njurar med =( Sen gammakameraundersökning över njurarna. Jag HOPPAS verkligen att det inte är något fel med dom.

Men de va länge sen hon hade symptom på urinvägsinfektion och sånt nu, men prickarna hon fick i samband med allt är fortfarande kvar.

Jag har så jäkla ont i mitt FITTBEN!!! *haha* hela bäckenbenet och hela ljumskarna. Går som jag skitit på mig i mellan åt. Haft de sen jag åkte in o livmodertappen hade börjat utplånas, men inte samma tryck som jag hade då. Utan nu är de en mer sprängande känsla. Tvilling 1 kanske lagt sig med huvudet först? *hoppas, vill verkligen inte bli uppsprättad* Jag hoppas på vaginal förlossning och så länge tvilling 1 ligger med huvud först så ska de gå =)

Michael är glad för han fick en cykel idag =P Av polisen.. Så nu kan han oxå ge sig ut o cykla..

Nej nu ska jag gå o fixa iordning lite i köket o sen mig själv och sen vaknar nog min sötnos =)


Ha en bra dag..


Hej då!







Bilder på lite av Amandas julklappar som står i vardagsrummet i en kartong ;-) Bara julklappar 3 julklappar kvar. 1 till pappa, 1 till Michaels Pappa och 1 till Isabelle. Sen är de klart. Det ni ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0