=)

Vi vill ha syskon tätt till Amanda så vi blev gravid igen i Januari i år, tyvärr slutade detta i missfall. Fick stränga order att inte försöka bli gravid igen på 3 månader, för det va någon virus infektion som gjort att det blivit ett missfall?!? *något jag aldrig hört talas om innan* Så vi har inte vågat ge oss på o försöka ännu, fören nu den 23 april då min ägglossning var, och vet ni vad??


DET TOG SIG!!




Så om allt går som det ska så är det beräknat enligt sista mens till den 13 februari,min pappas födelsedag!!
=D

Så glad, men grymt orolig. Är hur nervös som helst för att det ska sluta som sist.. Därför har jag gjort denna blogg för att skriva av mig om denna graviditet o sen givetvis fortsätta när vi berättat för familj o vänner. Vi har inte sagt det till någon, jag vågar inte.. Men jag hoppas!!

Idag ska vi åka ner till min pappa i småland, ska vara där hela veckan =) Är orolig inför morgon dagen, då ska pappa elkonventeras men hoppas att det ska gå bra! Nej nu ska jag plocka upp leksaker o sen packa.. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0