Tror de sjunkit in lite nu :-)

Det har nog börjat sjunka in lite nu att det är 2 st där inne. Det är rätt skrämmande o tänka att jag ska bli 3 barnmamma innan min 21 årsdag. Men Vi klarar det här tror jag. Michael är iaf den underbaraste killen och pappan jag vet.

Idag mår jag inte illa iaf :-) Gick rakt upp o köka 3 knäcke... =) Det gick o äta utan o komma upp på en gång iaf... Pappa,Jimmy,Hanna,Tessan och Emma vet om de nu på min sida. Michael vill vänta lite till. Jag har iofs bara berättat för dom jag vet kan hålla tyst om de. Sen om något skulle hända så finns dom där som stöd o det är det bättre dom vetat om de sen innan.. =)



Snart ska jag iväg till tandläkaren. Måste berätta där med för jag skulle röntga munnen idag så måste säga att jag ska ha sånt skydd över magen ;-) Så inte dom små liven blir skadade... =(



Nej nu ska jag bege mig till fl, måste läsa på lite... PoK


Tänk vad många inlägg ni har o läsa när dennna bloggen öppnas upp ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0