Dagarna i småland...

Vi åkte ner i fredags o  åkte hem till min bror Jimmy o hans lilla familj o Grillade *mums* sen stack iväg o badade i min systers stora pool hon köpt, så jävla gött. I lördags åkte vi iväg med min bror han tjej o deras dotter Isabelle till Värnamo marknad. Köpte munkar o dricka bara hitta inget annat ;-) Sen efter vi vart där åkte vi alla hem till min syster igen o badade :-)


Annars har vi bara tagit det lugnt. Eller Michael har pratat i telefon en massa o sprungit fram o tillbaka till pappas granne Janne och ¨ånat hans dator. Han ska troligtvis byta bil på fredag. Äntligen köper han saab igen!

Ja saab är den bästa bilen som finns fråga Anders ;-)


Igår kväll grillade vi korv o kollade på någon film på tv. I morse vaknade jag av att jag hade så förbannat ont i ryggen, Amanda har legat med sina fötter inpressade i min rygg hela natten känns det som =S

Kan ju meddela en BRA nyhet *eller jag tycker den e BRA*  Jag mår inte lika illa längre, har kunnat äta frukost hemma hos pappa 2 dagar i rad nu =D Men man ska aldrig säga för mkt

*peppar peppar ta i trä*
 
I morgon ska Michael ut till sina föräldrar o putsa bilen hela dagen! Han ville vi skulle följa med men de blir nog tråk där om han ska grejja hela dagen så vi kan lika gärna stanna hemma =)


Nu ska vi snart käka, blir kycklingsallad idag. Godast o käka sallad nu när de är så varmt. Ska ta o slänga i en maskin tvätt i tvättmaskinen idag oxå, mycket tvätt sen vi var i småland :-)

Fick 2 par barngardiner till Amandas rum av Hanne (pappas tjej-tant) och söta små disney figurer i trä, och en liten stol Amanda kan ha i sitt rum framför tvn när hon tittar på teletubbies (Amanda älskar TELETUBBIES) så slipper hon sitta på golvet. Sen har min tokiga pappa köpt en eldriven motorcykel till Amanda. Amanda fattade dock inte hur man gasade men o trycka på knappen så de lät som en polis syren va kul ;-) Fick även en tdragssäng till Amanda som vi ska måla o slipa på nästa gång vi åker ner :-)


Nej nu kallar maten! Ha de bra



ps. glömde kameran hemma så blev inga kort tagna, men här en "gammal" bild  på Amanda :-)




Här badar hon hemma hos sin morfar i bassängen inomhus :-)

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis! Gud vad kul med tvillingar!

2008-07-28 @ 21:28:38
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: Linn

hej, har snabb kollat igenom bloggen lite, GTARTTIS till tvillingar! gud vad kul! och amanda var mig en goding!

jag önskar med att jag ska få tvillingar när jag blir med barn :) dock har vi det bara i varannan generation och det är generationen under mig som har störst chans :( men eftersom jag med är/var tvilling hoppas jag på större chanser! men det är två äggs tvillingar du/ni väntar va?

2008-07-29 @ 12:46:50
URL: http://napmils.blogg.se/
Postat av: Anonym

men shit va kul! Tänk om det är enäggs!!! :)

2008-07-29 @ 13:12:04
Postat av: Linn

glömde skriva att de va från mig igen :P

2008-07-29 @ 13:12:34
URL: http://napmils.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0